czwartek, 20 grudnia 2012

Liebster Awards 2

Ohayo mina! ♥
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na moją nominację :)
Dziś postanowiłam odpisać tym, którzy dodali mnie do tej "akcji" po opublikowaniu "Liebster Awards"

Pytania od Angie (Tak przy okazji wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, dużo czasu na oglądanie anime i żeby ci mangi z nieba spadały niczym Death Noty! ^^ Przepraszam że spóźnione ;) ):
1. Czy masz taką książkę, po którą sięgasz wielokrotnie, a mimo to wiesz że nigdy Ci się nie znudzi? Jeśli tak, podaj proszę tytuł.
Mam kilka takich książek. Jest to między innymi książka "Nasza klasa" Małgorzaty Piekarskiej, bądź książka z serii "Nie dla mamy, nie dla taty lecz dla każdej małolaty" pod tytułem "Na kogo wypadnie" ^^
2. Twój ulubiony artysta?(Piosenkarz, malarz, mangaka, pisarz, aktor...)
Z piosenkarzy to jak już wcześniej wspominałam lubię Lię, a oprócz niej do moich ulubionych artystów mogę chyba podać Hiromu Arakawe, za stworzenie "Fullmetal Alchemist" ^^
3. Dzień urodzin?
9 sierpnia
4. Co chcesz dostać na gwiazdkę?:)
Książkę "Baśnie japońskie" i nowy tom Fullmetala ^^" 
5. Czy jest coś, czego zawsze chciałaś się nauczyć, ale nie miałaś czasu/chęci/możliwości?
Milion jest takich rzeczy... Na przykład robienie fikołka XD Po za tym nauka języków obcych w tym japońskiego, granie na czymkolwiek ^^"
6. W czym (powiedzmy że oprócz pisania) jesteś dobra?
Etto... Właśnie złapałam doła ._.
Nie no powiedzmy, że jestem dobra w ukrywaniu swoich talentów XD W wielu dziedzinach próbuję się odnaleźć, ale nie za bardzo mi to wychodzi nie ukrywając pisanie wychodzi najlepiej ^^ Jestem też dobrym słuchaczem. Może nie umiem za bardzo pocieszać, ale jak ktoś ma problem najczęściej mi o tym mówi.  
7. Czysto teoretycznie załóżmy że 21 grudnia naprawdę będzie koniec świata. Wiedząc o tym, jak wykorzystałabyś pozostały Ci czas?
Została mi jakieś... 10 minut? Poświęce je na pisanie 8 odcinka ;D
9. Masz możliwość odrodzenia się na nowo po swojej śmierci. Kim, bądź czym chciałabyś być?
To pytanie jest cholernie trudne o.O Ale jak patrze na swojego kiciusia to chciałabym być kotem >_< Po za tym ja wieżę, że człowiek po śmierci idzie do tego miejsca, w które wierzy, a ja wierzę, że odradzamy się w swoich ulubionych anime ^^
10. Ulubiony kolor?
Czarny, czerwony, fiolet.
11. Ulubiony szkolny przedmiot? Wychowanie do życia ^^ A tak serio to jakoś nie specjalnie mam coś ulubionego... Może język polski? Albo matma ^^ Z reguły nie umiem podejmować decyzji -_-

Pytania od kini-san:
1. Twoje imię w realu?
Katarzyna ale nie miałabym nic przeciwko jakby moja rodzina i reszta świata mówili mi Kenami... Nie wiem dlaczego nie lubię swojego imienia...
2. Ulubiona "zła" postać z Anime lub Mangi?
Numer 9 z "Mirai Nikki" ^^ Envy, Lust i Greed z "Fullmetal Alchemist", no Hao ale on nie jest "zły" :P 
3. Jak wpłynęło na Ciebie pisanie opowiadań?
Bardzo mnie to odpręża i czuję się w pewien sposób spełniona kiedy piszę ;)
4. Ile już Anime obejrzałaś i ile Mang przeczytałaś(jak nie pamiętasz to tak około ile)?
Z animie to około 60, a mangi tak z... 7?
5. Ile lat interesujesz się Anime i Mangą?
Praktycznie od zawsze :p Pokemony!! ^^ Ale tak świadomie to tak od 10 roku życia ;)
6. Jakiej postaci z Anime/Mangi nienawidzisz?
Sakury z "Naruto" >_<
7. Chcesz wyjechać do Japonii?
Już z Vitsumi ustaliłyśmy, że jedziemy tam na nasze wieczory panieńskie (zapewne wtedy powstanie Kac Tokyo)...
8. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie posiadam... Ogólnie najczęściej słucham japońskiej albo koreańskiej muzyki ale nie umiem określić danego gatunku. Wszystkiego po trochę.
9. Zainteresowania poza Anime i Mangą?
Teatr, biorę czynny udział w kółku teatralnym :)
10. Chciałabyś się spotkać ze mną w realu?
Oczywiście :D
11. Ulubiony napój?
Kakao!

Pytania od Spokoyoh ;)
1. Lubisz bliźniaków Asakura? Jeśli nie, to jaką śmiercią chciałbyś/chciałabyś zginąć?
Ja ich nie lubię. Ja ich kocham :)
2. Lubisz koty? Jeśli nie, to dziwny z Ciebie człowiek…
Odpowiedź taka sama jak w pytaniu numer 1. Mam czarnego kotka Dolarka ^^ Mam jakąś dziwną potrzebe przytulenia go w tej chwili o.O
3. Jak wyglądało Twoje pierwsze spotkanie z Shaman Kingiem?
Miałam wtedy... 9, 10 lat? Shaman King leciał na Polsacie o godzinie 6 rano. Wstawałam i oglądałam @_@
4. Czytałaś/czytałeś mangę SK?
Czytałam, aczkolwiek nie do końca się doczytałam ^^"
5. Ulubiony bohater z SK?
Bliźniaki i Ren są na równym miejscu ^^
6. Gdyby nakręcili film SK, o czym mógłby być?
Oczywiście o pogodzeniu się bliźniaków! O czym innym? ^^
7. Ulubione seiyuu z SK? Ewentualnie z polskiej wersji, jeśli nie widziałaś/widziałeś oryginału.
Seiyuu w japońskiej wersji mnie rozbrajają wszyscy XD Jakoś mi nie pasują te ich głosy... Nie ukrywając... Bohaterowie piszczą... Yoh piszczy jak dziewczyna... Może dlatego że seiyuu Yoh jest dziewczyna... Hao piszczy jak dziewczyna... Może dlatego że seiyuu Hao jest dziewczyna... I Ren'a też... :| A w polskiej? Lubię głoś Ren'a XD A Hao popada ze skrajności w skrajność bo tak jak w japoni ma głos dziewczyny, tak w polskiej wersji dorosłego mężczyzny -_-
8. Ulubiony odcinek SK?
Wszystkie XD Oglądałam SK z... 30 razy całe. Ale najbardziej zapamiętałam 30 - Dzwonek Wyroczni, 31 - Miasto Duchów, 37 - Puenta, 5- - Serca ciemności i 51 - Jak to z ryżem było
9. Gdybyś mogła/mógł brać udział w Turnieju, z kim chciałabyś/chciałbyś być w drużynie i dlaczego?
Te pytania są niesprawiedliwe D: Wszyscy są fajni ^^ Ale jak już bym miała wybierać to chyba z bliźniakami ^^ Wygrałabym od razu Turniej XD
10. Ulubiona żartówka Chocolove?XD
Kocham jego żarty XD Najlepszy był ten, w którym przebrał Ren'a za księżniczkę ^^"
I jeszcze zapamiętałam ten z marchewką i karotenami w pierścionku XD
11. Czy uważasz, że moje pytania są monotematyczne? Dobrze przemyśl swoją odpowiedź>)
Nie no co ty! Ja tam ten temat mogę ciągle drążyć ^^

To już chyba wszystkie pytania skierowane do mnie ;) Jeśli kogoś przeoczyłam bardzo przepraszam, proszę o sobie przypomnieć ^^"
Pozdrawiam wszystkich serdecznie ;*



5 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj, Kasia to bardzo ładne imie :). Sama tak bym chciała mieć na imie, swoją drogą zapraszam na bardzo krótki chap 14 http://www.calkiem-inna-historia.blog4u.pl O.o'. Aż strach pomyśleć co mi zrobią jak zobaczą długość. Pewnie będe musiała szybko napisać kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to jeszcze zapraszam cię na następną część na http://anime-parody.blogasek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zapraszam Cię na mojego bloga ^^
    http://shaman-apocalipse.blogspot.com.es/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy chap na http://calkiem-inna-historia.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi o bliźniakach :)))

    OdpowiedzUsuń